Mindre än 1 vecka kvar....

.. tills tävlingen! Satt och pluggade progammet igår och det känns som om att jag kan det. I veckan ska jag träna 1 gång för Marina sen är det galoppträning som gäller. Har lite svårt att få ihop henne på volten men det kommer säkert att lösa sig.



Eftersom jag aldrig tävlat dressyr innan så måste jag ha allt under kontroll flera dagar innan för att känna mig säker. Packningslistan är snart fylld och kommer att gås igenom både 1 och 2 gånger innan det bär av mot tävlingen.

Ska flytta hem hästarna på tisdag från "sommarbetet". Dock blir det inte sp stor förändrning då de redan stått installade i 2 veckor men det ska bli fruktansvärt skönt att få hem dem och sköta mitt eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0