Årets tävlingar

Har nu suttit och gått igenom mina mål för året som är kvar. Tanken är att jag ska göra 1 L:B start innan året är slut. Tyvärr finns det inte så många lokala tävlingar i Göteborg-Halland området så dom få det finns får man satsa på att åka på.

Första tävlingen kommer att bli den 14/8 där jag kommer att starta L:C 1. Jag tränar 1 gång i veckan fram tills dom 2 sista veckorna där jag ska försöka att klämma in 2 träningar så att allt ska sitta som det ska!

Följade tävlingar kommer jag att anmäla mig till när anmälan öppnas:

25/9 Nordhallands Ridklubb Lokal

9/10 Kungsbacka Ridklubb Lokal

22/10 Susedalens Kör och Ridklubb eller Billdalas Ridklubb båda är lokal

Jag hoppas att kunna starta en L:B den 22/10 annars får jag ta det som mål till nästa år.

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Ska du starta din första dressyrtävling snart? Jag startade min första den 8 Maj 2010 :)

2011-07-28 @ 18:04:00
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0