May Dancer

E. Hattrick
U. Jazz dancer
Ue. Wolfgang

Imp. holland.

Maja (som vi kallar henne) har vi haft i lite mer än 1 år. Det började med att Mamma ville ha en ny häst och föll för Maja, 3 veckor senare kollade hon på en till häst(varför vet jag inte) och hon köpte den också. Så Maja blev nu min.

Tidigare har hon gått 130 i hoppning men jag sadlar om till dressyr och tänkte starta dressyr på henne.
Här hemma kallas hon även för bussen, hon är nästan som en sån böjbar statsbuss att rida.

Mysigare häst får man nog leta efter!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Sanna ;) Jag har ett par som min frisör beställt ( vet inte vart) och ett par från Skara Hästsport! :) Hoppas du hittar några :)

2011-06-30 @ 11:46:33
URL: http://dalaryttare.blogg.se/
Postat av: Linnea PHilipson

Fin häst och fin blogg =)

2011-11-21 @ 20:05:01
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0