Mål 2012

Mina mål för första halvan av 2012 är nu satta. Självklart är det inte bestämt vilka tävlingar det blir eftersom jag jobbar helg.


Januari: Träna, träna, träna och träna. (Har bokat in träningar 1-2 dagar i veckan) de jag tränar på nu, får jag utbyte av på tävlingsbanorna i sommar.

Februari: Åka på några dressyr cler rounder. Scandinavium (shoppa shoppa shoppa) och självklart fortsätta träna.

Mars: Nu ska vi starta årets första tävling. Det blir förmodligen en LC (hoppas att det går lika bra som min debut, 62%)

April: Fortsätta tävla och ha ett mål att komma över 65% i en LC

Maj: Samma som i April

Juni: Förhoppningsvis åka på ett sommar meeting och debutera LB


Nå, har jag en realistisk plan?

Vad är era planer för 2012?

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. Hon är en Connemara/Arab ;)



Jag har dragkedja där bak på min stövlar. :) ja, måttbeställningar brukar ju kosta lite... :P

2011-11-22 @ 22:02:24
URL: http://teamrunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0